Brīva vieta Jūsu reklāmai

Kā novērst e-pastu nonākšanu spamā

Mēdz būt situācijas, kad paralēli savam ikdienas e-pasta kontam, mums ir arī virtuālas e-pasta adreses, uz kurām sūtītie e-pasti automātiski tiek pārsūtīti uz mūsu ikdienas e-pasta kontu. Tas var būt saistīts, piemēram, ar reklāmas atdeves analīzi – dažādās mājas lapās varam norādīt dažādas e-pasta adreses un, ja saņemam klienta e-pastu, skaidri zinām, kur viņš uzzināja par mūsu sniegtajiem pakalpojumiem. Bet ko darīt, ja šie pārsūtītie e-pasti regulāri iekrīt spamā un mēs to palaižam garām? Šeit būs pamācība, kā risināt šo problēmu dažādās e-pastu platformās.

1. Filtra izveide Gmail kontā

Tātad, situācija – mana ikdienas e-pasta adrese ir epitets@gmail.com, kurā es saņemu būtiskākos e-pastus. Pats par sevi saprotams – es to regulāri pārbaudu, lai garām nepaslīdētu kaut kas svarīgs. Bet man ir arī virtuāla e-pasta adrese valts@funnel.lv. Es ikdienā nepārbaudu šo e-pasta kontu, jo jebkurš tajā ienākošais e-pasts man tiek automātiski pārsūtīts uz ikdienas e-pasta adresi.

Bet ir problēma – ļoti bieži Gmail izlemj šos pārsūtītos e-pastus “iemest spamā”. Šī iemesla dēļ man nereti paslīd garām svarīgi potenciālo klientu sūtītie e-pasti. Kad piefiksēju, ka tie ir nonākuši spamā, tad ir jau par vēlu – potenciālie klienti ir paguvuši atrast kādu citu pakalpojumu sniedzēju. Bet ko darīt, lai šādas situācijas turpmāk vairs nenotiktu un visi pārsūtītie e-pasti allaž saglabātos iesūtnē?

1. Atveram Gmail iestatījumus.

Sākam ar to, ka atveram savu Gmail e-pasta kontu un labajā, augšējā stūrī meklējam zobratiņu. Pēc tam, kad būsim uz tā nospieduši, parādīsies opcija aplūkot plašākus Gmail e-pasta iestatījumus.

2. Sākam veidot jaunu e-pastu filtru.

Meklējam filtru iestatījumu nodalījumu un tajā spiežam uz iespējas izveidot jaunu filtru.

3. Norādām mūsu virtuālo e-pasta adresi.

Filtra pamatā būs apstāklis – nupat Gmail ienākušais e-pasts nav adresēts manai ikdienas e-pasta adresei epitets@gmail.com, bet gan virtuālajai – valts@funnel.lv. Tātad, pie adresāta (To) norādām virtuālo e-pasta adresi, no kuras e-pasts tiks pārsūtīts un varam sākt filtra izveidi (Create filter).

4. Veicam pret-spama iestatījumus.

Visbeidzot, iestatām, ka ja mūsu Gmail kontā ienāk e-pasts un tas ir adresēts valts@funnel.lv, tad to nekādā gadījumā nevajadzētu “iemest spamā”, un to allaž būtu jāsaglabā tieši iesūtnē (Primary). Atlicis pēdējais solis – izveidot filtru (Create filter). Viss – lieta darīta.

2. Filtra izveide Inbox kontā

Situācija līdzīga, kā Gmail kontekstā – mana ikdienas e-pasta adrese ir epitets@inbox.lv, kurā saņemu būtiskākos e-pastus. Katru dienu pārbaudu šo kontu, lai kaut kas nepaslīdētu garām. Bet man ir pieejama arī virtuāla e-pasta adrese valts@funnel.lv, uz kuru sūtītie e-pasti automātiski tiek pārsūtīti uz epitets@inbox.lv, tikai problēma tāda, ka nereti tie tiek atzīmēti, kā spams un es tos palaižu garām. Ko darīt, lai turpmāk visi pārsūtītie e-pasti atrastos iesūtnē?

1. Iestatījumu atvēršana.

Sāksim ar to, ka atvērsim savu inbox.lv kontu (pastkastīti) un labajā, augšējā stūrī meklēsim opciju “Iestatījumi”. Spiežam virsū un sekojam tālākajiem soļiem!

2. Filtru iestatījumu sekcijas atvēršana.

Kreisajā pusē atrodam filtru iestatījumu sekciju un sākam filtra izveidi.

3. Filtra izveidošana.

Iestatām, ka turpmāk visi ienākošie e-pasti, ja tie būs adresēti (Kam) e-pasta adresei valts@funnel.lv, kas ir mana virtuālā e-pasta adrese, nekādā gadījumā netiks uzskatīti par spamu un allaž atradīsies iesūtnē, kur tos uzreiz varēšu pamanīt un atbildēt e-pastu sūtītājiem – potenciālajiem klientiem. Saglabājam jaunizveidoto filtru un lieta darīta!

3. Filtra izveide Webmail (cPanel) kontā

Trešā situācija varētu būt aktuāla tiem, kuriem uzņēmuma mājas lapa ir bāzēta uz hostinga konta, un uz šī paša konta ir bāzēti arī uzņēmuma e-pasta konti, kam pieslēdzas ar /webmail, Thundenbird, Outlook u.c. Piemēram, mana uzņēmuma centrālā e-pasta adrese ir valts@epitets.lv, kurā saņemu klientu e-pastus. Man ir arī virtuālā e-pasta adrese valts@funnel.lv, uz kuru sūtītie e-pasti tiek automātiski pārsūtīti uz valts@epitets.lv. Ko darīt, lai garantētu pārsūtīto e-pastu nenonākšanu spamā? Sekojiet tālākajiem soļiem, kas atšķirsies no Gmail un Inbox situācijas.

1. Ielogošanās cPanel un e-pastu filtrēšanas opcijas atrašana.

Pirmkārt, Jums vai atbildīgajam cilvēkam būs jāielogojas cPanel sistēmā, kas, visbiežāk, ir atrodama, pārlūkā ierakstot nosaukums.lv/cpanel. Kad tas ir veiksmīgi izdevies, meklējiet E-pastu sekciju un tajā – E-pastu filtru opciju!

2. Savas ikdienas e-pasta adreses atrašana.

Atrodiet e-pasta adresi, kurā gala rezultātā vēlēsieties saņemt, lasīt un no kuras vēlēsieties atbildēt uz klienta sūtīto e-pastu! Labajā pusē no tās meklējiet Filtru pārvaldīšanas opciju!

3. Filtra izveides sākšana.

Sāciet jauna filtra izveidi un iestatīšanu!

4. Filtra iestatīšana par pamatu ņemot virtuālo e-pasta adresi.

Filtru varat nosaukt pilnīgi jebkā. Filtrēšanas iestatījumos (noteikumos) norādiet situāciju, ka e-pasta primārais adresāts (To) ir mūsu virtuālā e-pasta adrese, šajā gadījumā, valts@funnel.lv. Tālāk norādiet, ka ja šāds e-pasts ir saņemts, tad to ir jānogādā mapē “Inbox” (Iesūtne). Izveidojiet filtru un neraizējieties, ka klientu sūtītie e-pasti varētu paslīdēt garām nepamanīti!

4. Filtra izveide citos kontos

Ļoti iespējams, ka daļa no jums izmantos kādu citu e-pastu pakalpojumu sniedzēju, sistēmu, kontu u.tml. Katrai situācijai izveidot detalizētu pamācību būs sarežģīti, tādēļ vienkārši paturiet prātā filtra izveides pamatprincipus, ko, ļoti iespējams, varēsiet pielietot arī jebkurā citā e-pasta sistēmā!

Pirmkārt, ielogojieties savā e-pasta kontā! Otrkārt, meklējiet konta iestatījumus un tajos meklējiet e-pastu filtrēšanas iestatījumus! Treškārt, izveidojiet jaunu filtru, par pamatu ņemot kritēriju, ka ienākošie e-pasti primāri ir adresēti nevis Jums (Jūsu reālajai e-pasta adresei), bet gan virtuālajai e-pasta adresei, kuras kontu ikdienā nepārbaudat un no kuras nesūtat e-pastus, bet uz kuru tiek sūtīti Jums adresēti e-pasti, kas tiek pārsūtīti uz Jūsu reālo e-pasta adresi. Ceturtkārt, iestatiet to, lai ienākošie e-pasti, kas ir primāri adresēti Jūsu virtuālajai e-pasta adresei, nekad netiktu pārvirzīti uz spama sadaļu, bet tikai un vienīgi uz iesūtni, kur tos varēsiet ātri piefiksēt.

epitets
epitetshttps://www.epitets.lv
Cilvēks ar dažādām maskām. Šīs lapas kontekstā valkāju blogera masku.

Saistītie raksti

KOMENTĒT

Ievadi savu komentāru!
Ievadiet šeit savu vārdu

Droši Pieseko

1,322DraugiUzaicināt
706SekotājiPiesekot
50AbonamentiAbonēt
- Reklāma -

Jaunākie raksti